تاریخ انتشار:۲۰:۵۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
گزارش عصردنا از همایش مدال آوران کشتی
عصر دنا: تجلیل از ورزشکاران مدال آور کشتی در دهدشت نشان داد این رشته ورزشی اگرچه تاکنون در کانون توجه مسئولان نبود اما با همه کاستی‌ها برای افتخارآفرینی شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، همایش تجلیل از مدال آوران کشتی کهگیلویه امروز در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.

در این آیین که ورزشکاران به همراه خانواده حضور داشتند سالن برگزاری مراسم متفاوت‌تر از همیشه بود و شور و شوق شرکت کنندگان حال و هوای خاصی به سالن بخشیده بود.

در خلال برنامه و موقع پخش کلیپی از حضور ورزشکاران دهدشتی در مسابقات کشتی حضار ورزشکاران را تشویق می‌کردند بانوان شرکت کننده که بیشتر از خانواده کشتی‌گیران بودند موقع پخش تصاویر ورزشکاران کـِل‌زنان تشویق می‌کردند.

سالن برگزاری مراسم تقریبا از حضور جمعیت تکمیل شد، امام جمعه شهرستان دقایق پایانی کلیپ وارد سالن شد و مجری برنامه با بیان اینکه امام جمعه خود ورزشکار است به ایشان خیرمقدم گفت.

«خوبی» معاون اداره کل ورزش و جوانان استان هم در ابتدای سخنانش گفت: امام جمعه به لحاظ فنی در ورزش دست برتر دارد و این نگاه ورزشی از شاخصه‌های خوب شهرستان است که باعث شده قهرمانانی در عرصه ملی و جهانی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از دیگر شرکت کنندگان در این آیین بود.
تجلیل از قهرمانان کشتی در دهدشت؛ از شورآفرینی حضار تا مطالبه افتخارآفرینان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان دولت سیزدهم را مبدأ تاریخ‌سازی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد خواند و گفت که حمایت نماینده مردم در مجلس رونق جدید به تجهیزات و اماکن ورزشی بخشید.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی رشته ژیمناستیک در کهگیلویه از خروج این رشته ورزشی از حالت انفعال و تأمین تجهیزات مورد نیاز سالن خبر داد.

«احتشام پورمحمدی» سرپرست اسبق هیئت کشتی استان راه‌اندازی خانه کشتی را به عنوان یک مطالبه مهم جامعه کشتی‌گیران عنوان کرد و گفت: با وجود نیروی بالقوه ورزشی اما زیرساختها فراهم نیست ورزشکاران چشم به راه خانه کشتی هستند.

فرماندار کهگیلویه در پاسخ به این مطالبه یک قول داد اما تحقق آن را به شرطها و شروطها خواند.

محقق‌زاده بیان کرد: بودجه‌ریزی فرمول خاص می‌خواهد قول می‌دهم خانه کشتی در اولویت برنامه‌های ورزش باشد اما باید هزینه لازم برآورد شود با نماینده مردم در مجلس در میان بگذاریم و در صدر برنامه‌های ورزش و جوانان کمیته برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد؛ مدیرکل هم حمایت کنند با فراهم شدن مقدمات کلنگ‌زنی خواهد شد.
تجلیل از قهرمانان کشتی در دهدشت؛ از شورآفرینی حضار تا مطالبه افتخارآفرینان

تجلیل از مربیان کشتی آقایان ؛گرگانی،سجاد جوشن و احمد آرامیان همراه با تشویق گرم حضار انجام گرفت.
علی اصغر صبورزاده دارای عنوان قهرمانی وزن35کیلو، محمد پورابراهیمی نایب قهرمان کشوری و طلای مشترک با صبوری نژاد و ایلیا خردمند دارنده مدال برنز وزن100کیلوگرم کشوری و حسین دیهون در دره نوجوانان تجلیل شدند.

تشویق‌های ممتد و کل زدن خانواده پورابراهیمی موقع اهدای جوایز جالب توجه بود.

در رده جوانان از رضا آذرشب نایب قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کشتی، حسین بیژنی قهرمان رقابتهای کشوری و مجتبی دیماد مقام سوم مسابقات جوانان کشور تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از قهرمانان کشتی در دهدشت؛ از شورآفرینی حضار تا مطالبه افتخارآفرینان

تجلیل از محمدرضا رحیمی داور بین المللی از دیگر بخش‌های برنامه بود که البته این داور در مراسم حضور نداشت و در غیاب او شاهی سوق از دیگر داوران کشتی جایزه او را تحویل گرفت.

کیوان سروش مقدم دبیر کشتی استان هم با تشویق حضار روی سن رفت و تجلیل شد مجری برنامه موقع دعوت سهراب واحدی روی سن او را آچار فرانسه کشتی خواند.

به گفته پورمحمدی ورزش کشتی در استان طی دهه گذشته افتخارآفرینی نداشت و ورزشکاران مدال آور دیگر استان‌ها بودند امروز اما با غیرت و تلاش کشتی‌گیران پرچم دهدشت را در رقابت‌های ملی و آسیاسی و جهانی بالا نگه داشته‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین